Üniversitemiz Hayrabolu Meslek Yüksekokulunda Kariyer Günleri etkinlikleri çerçevesinde “Çağrı Merkezi = Bilgi Merkezi” konulu konferans düzenlendi.
Konferansa Yüksekokul Müdür Yardımcısı Öğr. Gör. Dr. Aziz Şatana, akademik personel ile öğrenciler katıldı.
INGBANK Müşteri İletişim Merkezi Grup Müdürü Mehmet Akgün sunumunda çağrı merkezlerinin tarihsel gelişimi, bugünkü durumu ve gelecekte sektörel gelişim tahminlerini anlattı, öğrencilerimizin kariyer planlamalarında çağrı merkezlerinin önemini aktardı.
Konferansın sonunda üniversite-sektör işbirliği çerçevesinde çağrı merkezinde istihdam edilmek üzere Yüksekokul ile INGBANK arasında işbirliği yapılması konusunda anlaşmaya varıldığı ve bu anlaşma ile Üniversitemiz mezunlarının iş başvurularının alınmaya başlandığı belirtildi.
Tıklayınız. ...
Tekirdağ Dr. İsmail Fehmi Cumalıoğlu Şehir Hastanesinde ameliyata alınacak olan Üniversitemiz personeli Sevilcan AYDIN'ın kayınpederi Fikri AYDI...
Üniversitemiz Hastanesinde yatmakta olan bir hasta için acil olarak Rh 0(-) grubu kana ihtiyaç vardır. Kan vermek isteyenlerin Kızılay ...
Tıklayınız. ...
Tıklayınız ...
Tıklayınız. ...