Üniversitemiz Hayrabolu Meslek Yüksekokulunda Kariyer Günleri etkinlikleri çerçevesinde “Çağrı Merkezi = Bilgi Merkezi” konulu konferans düzenlendi.
Konferansa Yüksekokul Müdür Yardımcısı Öğr. Gör. Dr. Aziz Şatana, akademik personel ile öğrenciler katıldı.
INGBANK Müşteri İletişim Merkezi Grup Müdürü Mehmet Akgün sunumunda çağrı merkezlerinin tarihsel gelişimi, bugünkü durumu ve gelecekte sektörel gelişim tahminlerini anlattı, öğrencilerimizin kariyer planlamalarında çağrı merkezlerinin önemini aktardı.
Konferansın sonunda üniversite-sektör işbirliği çerçevesinde çağrı merkezinde istihdam edilmek üzere Yüksekokul ile INGBANK arasında işbirliği yapılması konusunda anlaşmaya varıldığı ve bu anlaşma ile Üniversitemiz mezunlarının iş başvurularının alınmaya başlandığı belirtildi.
Tıklayınız. ...
Üniversitemiz Ziraat Fakültesi Biyosistem Mühendisliği Bölümü Öğretim Üyelerinden Doç.Dr. Erhan GÖÇMEN'in Babası Kamil GÖÇMEN, Tarla Bitkiler...
Üniversitemiz personeli babası için bugün 0 RH (-) negatif iki ünite acil kana ihtiyaç bulunmaktadır. Kan vermek isteyenlerin Tekira AVM önü...
21.05.2024 tarih ve 32552 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Üniversitemiz Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi Hastanesi bünyesinde bulunan birimlerimiz...
Tıklayınız. ...
Tıklayınız. ...