“Çağrı Merkezi = Bilgi Merkezi” Konulu Konferans
16-12-2013



Üniversitemiz Hayrabolu Meslek Yüksekokulunda Kariyer Günleri etkinlikleri çerçevesinde “Çağrı Merkezi = Bilgi Merkezi” konulu konferans düzenlendi.

Konferansa Yüksekokul Müdür Yardımcısı Öğr. Gör. Dr. Aziz Şatana, akademik personel ile öğrenciler katıldı.

INGBANK Müşteri İletişim Merkezi Grup Müdürü Mehmet Akgün sunumunda çağrı merkezlerinin tarihsel gelişimi, bugünkü durumu ve gelecekte sektörel gelişim tahminlerini anlattı, öğrencilerimizin kariyer planlamalarında çağrı merkezlerinin önemini aktardı.

Konferansın sonunda üniversite-sektör işbirliği çerçevesinde çağrı merkezinde istihdam edilmek üzere Yüksekokul ile INGBANK arasında işbirliği yapılması konusunda anlaşmaya varıldığı ve bu anlaşma ile Üniversitemiz mezunlarının iş başvurularının alınmaya başlandığı belirtildi. 

Namık Kemal Üniversitesi0
Namık Kemal Üniversitesi0




>