Üniversitemiz Hayrabolu Meslek Yüksekokulunda Kariyer Günleri etkinlikleri çerçevesinde “Çağrı Merkezi = Bilgi Merkezi” konulu konferans düzenlendi.
Konferansa Yüksekokul Müdür Yardımcısı Öğr. Gör. Dr. Aziz Şatana, akademik personel ile öğrenciler katıldı.
INGBANK Müşteri İletişim Merkezi Grup Müdürü Mehmet Akgün sunumunda çağrı merkezlerinin tarihsel gelişimi, bugünkü durumu ve gelecekte sektörel gelişim tahminlerini anlattı, öğrencilerimizin kariyer planlamalarında çağrı merkezlerinin önemini aktardı.
Konferansın sonunda üniversite-sektör işbirliği çerçevesinde çağrı merkezinde istihdam edilmek üzere Yüksekokul ile INGBANK arasında işbirliği yapılması konusunda anlaşmaya varıldığı ve bu anlaşma ile Üniversitemiz mezunlarının iş başvurularının alınmaya başlandığı belirtildi.
Üniversitemizin öğretim elemanlarının Akademik Teşvik Ödeneği 2024 yılına ait bilimsel çalışmalarını içeren başvuruları Akademik Teşvik Düzenleme, D...
Tıklayınız. ...
Tıklayınız ...
22.01.2025 tarih ve 32790 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Üniversitemiz birimlerine (giderleri özel bütçeden karşılanmak üzere) 657 sayılı Devlet M...
TIKLAYINIZ ...
Ön değerlendirme sonuçları için tıklayınız. NOT: Bu duyuru resmi tebligat niteliğinde olup ayrıca adaylara giriş sınav...