Üniversitemiz Hayrabolu Meslek Yüksekokulunda Kariyer Günleri etkinlikleri çerçevesinde “Çağrı Merkezi = Bilgi Merkezi” konulu konferans düzenlendi.
Konferansa Yüksekokul Müdür Yardımcısı Öğr. Gör. Dr. Aziz Şatana, akademik personel ile öğrenciler katıldı.
INGBANK Müşteri İletişim Merkezi Grup Müdürü Mehmet Akgün sunumunda çağrı merkezlerinin tarihsel gelişimi, bugünkü durumu ve gelecekte sektörel gelişim tahminlerini anlattı, öğrencilerimizin kariyer planlamalarında çağrı merkezlerinin önemini aktardı.
Konferansın sonunda üniversite-sektör işbirliği çerçevesinde çağrı merkezinde istihdam edilmek üzere Yüksekokul ile INGBANK arasında işbirliği yapılması konusunda anlaşmaya varıldığı ve bu anlaşma ile Üniversitemiz mezunlarının iş başvurularının alınmaya başlandığı belirtildi.
Üniversitemiz Sağlık Bilimleri Enstitüsü Lisansüstü Programlarına 2025 – 2026 Eğitim – Öğretim Yılı Güz Yarıyılında Türkiye Cumhuriye...
Üniversitemiz Sağlık Bilimleri Enstitüsü Lisansüstü Programlarına 2025 – 2026 Eğitim – Öğretim Yılı Güz Yarıyılında Yatay Geçiş Başvu...
Tıklayınız. ...
Üniversitemiz Güvenlik Personeli Kader DİNDAR'ın babası Mustafa GÜÇLÜ vefat etmiştir. Cenazesi, 10.07.2025 Perşembe günü öğle namazına müteaki...
...
Plovdiv Tarım Üniversitesi'nin 80. Yıl Dönümü münasebetiyle Bulgaristan Cumhuriyeti Cumhurbaşkanı Sayın Rumen RADEV'in himayelerinde&nb...