‘Omnichannel Dönüşüm Harvard Üniversitesi Vaka Çalışması’ Adlı Etkinlik Gerçekleşti
21-12-2021



Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi öğrenci topluluklarının düzenlediği ve Harvard Üniversitesi vaka çalışmasına konu olan ve Arçelik'in dijital dönüşümünün anlatıldığı seminer firma yöneticilerinin katılımıyla Rektörlük Konferans Salonunda yapıldı.

‘Omnichannel Dönüşüm Harvard Üniversitesi Vaka Çalışması’ başlıklı programa Rektör Vekili Prof. Dr. Bülent EKER, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Rasim YILMAZ, İŞKUR Tekirdağ İl Müdürü Yaşar ESEN, akademisyenler ve öğrenciler katıldı.

Rektör Vekili Prof. Dr. Bülent EKER gerçekleştirdiği açış konuşmasında, “Bugün burada geçmişi ve mazisiyle ülkemize büyük hizmetler yapan bir kuruluşun çeşitli uygulamalarını dinleyeceğiz. Buradan istifade edeceğiniz bilgiler ufkunuzu geliştirebilir, hayatınıza yön çizebilir. Sayın Konuşmacılar İstanbul’dan sizler için geldi ve deneyim ve bilgilerini sizlerle paylaşacaklar. Sevgili öğrenciler, iki şeyi size istikbalde öneriyorum. Birincisi ‘zamanı iyi yönetin’; ikincisi ‘fırsatları değerlendirin’. Bu sayede yarınlar sizler için çok daha güzel olacaktır” şeklinde konuştu.

Ardından Arçelik Türkiye Ticari Dönüşüm ve Perakende Deneyim Yöneticisi Cihan YAŞIN, Arçelik Bölge Satış Yöneticisi Şaban DOĞAN ile birlikte Arçelik'in Harvard Üniversitesi tarafından ders konusu haline getirilen iş modelini anlattılar. Cihan YAŞIN sunumunda Arçelik'in ticari ve dijital dönüşümü nasıl gerçekleştirdiği, yola nasıl ve nereden başladığı, bunu neden ve hangi koşullarda yaptığı, bu yolculuğun neden Harvard Üniversitesi'nde ders içeriği haline geldiği ve Arçelik'in Omnichannel (çok kanallı) Dönüşümünü üniversitemiz öğrencilerine anlattı. YAŞIN konuşmasında, “Arçelik, dijital müşterinin ortaya çıkması ve satın alma alışkanlıklarının değişmesi ile birlikte 2016 yılında Omnichannel (çok kanallı) bir ticari dönüşüm başlattı. Arçelik'in ticari dönüşüm deneyimi ise World Retail Awards'ta ödüle layık görülerek 'Çok Kanallı Ticari ve Dijital Dönüşüm' kategorisinde dünyanın en iyisi seçildi. Arçelik'in bu dijital dönüşüm stratejisi, Harvard Üniversitesi başta olmak üzere birçok üniversitede öğrencilere vaka çalışması olarak sunulmaya başlandı” dedi.

Seminer sonunda konuşmacılara günün anısına takdimde bulunuldu.

 

Namık Kemal Üniversitesi1
Namık Kemal Üniversitesi2
Namık Kemal Üniversitesi3
Namık Kemal Üniversitesi4
Namık Kemal Üniversitesi5
Namık Kemal Üniversitesi6
Namık Kemal Üniversitesi7
Namık Kemal Üniversitesi8
Namık Kemal Üniversitesi9




>