Yaptıkları tercihler ile Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu programlarına yerleşerek Üniversitemize yeni katılan öğrencilere, öğrenim görecekleri yüksekokul ve bölümlerini tanıtarak uyum süreçlerini hızlandırmak ve üniversitemizin ruhunu kazandırmak amacıyla Fen Edebiyat Fakültesi Konferans Salonu’nda bir oryantasyon programı düzenlendi.
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Gökmen Kantar, programda öğrencilere hitaben gerçekleştirdiği konuşmasında Üniversite gençliğinin sorumluluklarından bahsederek, üniversite yaşamı hakkında tavsiyelerde bulundu.
Daha sonra Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Müdür Yardımcısı Öğr. Gör. Dr. Çağdaş İnan öğrencilere yönelik bir sunum gerçekleştirdi. Sunumda Üniversite yönetimi, tarihçesi, birimleri ile sosyal, sportif ve kültürel imkânlar anlatıldı. Sağlık, barınma, kütüphane ve çeşitli kurs olanaklarından bahsedilerek, öğrencilerin katılabilecekleri topluluklara değinildi.
Ardından Öğr. Gör. Dr. Çağdaş İnan, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu yönetimi ve bölümleri tanıtarak; akademik takvim, danışmanlar ile öğrenci otomasyon sistemi hakkında öğrencilere bilgi verdi.
Dersler, devam durumu, ders tekrarı, staj durumu ve öğrencilerin faydalanabileceği diğer konularda açıklamalarda bulunulan program, soru-cevap bölümü ile son buldu.
Üniversitemiz Çorlu Mühendislik Fakültesi Elektrik-Elektronik Mühendisliği ve Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği Bölüm Başkanı Prof. Dr. Hafız AL...
Üniversitemiz Yabancı Diller Yüksekokulu Öğr. Gör. Aslı ARMAN'ın annesi Kamuran ARMAN vefat etmiştir. Cenazesi, 3 Temmuz 2025 Perşembe günü öğ...
Üniversitemiz Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Öğr. Gör. Dr. Emre TAHTABİÇEN'in kayınvalidesi Sebile DEVİREN vefat etmiştir. ...
Tıklayınız. ...
22.01.2025 tarih ve 32790 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Üniversitemiz birimlerine (giderleri özel bütçeden karşılanmak üzere) 657 sayılı Devle...
Hizmet Kollarına Yönelik Mali ve Sosyal Haklara İlişkin 2024 ve 2025 Yıllarını Kapsayan 7. Dönem Toplu Sözleşmenin Eğitim, Öğretim ve Bilim Hizmet K...