Üniversitemiz Piramit Salonunda 16-17 Ocak 2012 tarihlerinde, saat 09:30-12:30 saatleri arasında Türkiye ve Ortadoğu Amme İdaresi Enstitüsü Genel Müdürlüğünde (TODAİ) Uzman Öğretim Görevlisi Nihat AYTÜRK tarafından “PROTOKOL YÖNETİMİ-Kamusal Yaşamda Protokol Kuralları” konulu eğitim semineri verilecektir.
Söz konusu eğitim seminerine katılacak personel aşağıda belirtilmiştir. İlçelerden seminere katılacak olan personele birimlerince kendi bütçelerinden yolluk ve gündelik tahakkuk ettirilecektir.
Protokol Eğitim Semineri
Tarih : 16-17 Ocak 2012 (Pazartesi-Salı)
Saat : 09:30-12:30
Yer : Piramit Salon
*17 Ocak 2012 tarihindeki seminere eşler de davetlidir.
Katılacak Personel:
1. Fakülte Dekanları ve Yardımcıları
2. Enstitü Müdürleri ve Yardımcıları
3. Yüksekokul ve Yardımcıları
4. MYO Müdürleri ve Yardımcıları
5. Merkez Müdürleri ve Yardımcıları (Hastane dahil)
6. Daire Başkanlıkları Personelinin Tamamı
7. Döner Sermaye İşletme Müdürü ve Personeli
8. Döner Sermaye Saymanlık Müdürü ve Personeli
9. Fakülte/Enstitü/Yüksekokul/Meslek Yüksekokulları Sekreterleri
10. İsteyen Tüm Öğretim Elemanları ve İdari Personel
TÜRKİYE VE ORTA DOĞU
AMME İDARESİ ENSTİTÜSÜ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
PROTOKOL YÖNETİMİ SEMİNERİ
|
· Kamusal ve kurumsal yaşamda protokolün anlam ve önemi · Protokolde temel ilke ve kurallar · Makam protokolü · Ulusal ve kurumsal Bayrak protokolü · Taşıt protokolü · Resmî görüşme ve toplantı protokolü · Resmî yazışmalarda protokol kuralları · Üniversitede Rektörlük devir-teslim töreni · Resmî ziyaret protokolü |
|
· Resmî ve sosyal davranış protokolü · Resmî ve sosyal giyim protokolü · Konuk protokolü · Tören protokolü · Resmî davet ve ziyafet protokolü (Resepsiyon ve resmî yemek) · Protokolde yemek kuralları. |
Tıklayınız. ...
Üniversitemiz Hayrabolu Meslek Yüksekokulu Yüksekokul Sekreteri Emin AKSAN'ın annesi Emine AKSAN vefat etmiştir. Cenazesi 19.11.2024 Salı...
Üniversitemiz Ziraat Fakültesi 1992-1995 Dönemi Dekanı ve Tarla Bitkileri Bölümü Emekli Öğretim Üyesi Prof. Dr. Murat ALTIN'ın eşi, Teknik Bilim...
Tıklayınız. ...
Tıklayınız. ...
Tıklayınız. ...